Varaus & peruutusehdot
Huomioithan, etten hoida sairaana olevaa asiakasta hoitolassa tai kotikäyntinä. Kaikki ajat voidaan perua veloituksetta 24 h ennen varattua aikaa. Peruuttamattomasta ajasta veloitan 100% hoidon hinnan. Varatusta ajasta lähetetään vahvistusviesti 24h ennen varattua aikaa, jolloin ajan voi tarvittaessa vielä perua. Varaus ja peruutusehdot koskevat netissä ja puhelimessa varattuja aikoja sekä lahjakortti varauksia.
Ajan voi perua nettiajanvarauksissa tulleen linkin kautta tai tekstiviestillä ja Whatsapilla numeroon: 045-78343108 peruutukset. voi tehdä myös viikonloppuisin sekä ilta-aikaan.
Varauksen tekeminen
Varauksen voi helpoiten tehdä nettiajanvarauksemme kautta, voit tarvittaessa myös soittaa tai laittaa viestin numeroon: 045-78343108. Huomioithan, etten vastaa puheluihin kesken hoidon, palaan sinulle sopivassa hetkessä.
Mikäli sinulla on käytössäsi lahjakortti varaathan ajan ajoissa ennen lahjakortin päättymisaikaa. Ajat täyttyvät nopeasti noin 3 kk kerrallaan. Lahjakortti on arvoton sen umpeutumispäivän jälkeen. Kiireisimmät ajat ovat kesällä sekä joulunaikaan. Lahjakortti ajanvarauksen voi tehdä normaalisti nettiajanvarauksemme kautta, sekä puhelimitse 045-78343108. Soittaessasi otathan lahjakortin lähettyville niin saadaan oikea aika varattua.
Mikäli haluat tehdä varauksen kotikäynnille, tulee se tehdä soittamalla: 045-78343108. Kotihoito käynnit ovat tarkoitettu henkilöille, jotka ovat kotihoidon asiakkaita eikä heillä ole liikkumis mahdollisuutta. Ajan voi varata omainen tai hoitohenkilökunta. Kotikäynneillä on samat peruutusehdot, kuin muissakin varauksissa. Ensisijaisesti asiakas maksaa kotikäynnin maksukortilla tai käteisellä. Mikäli asiakkaalla on edunvalvonta ilmoitathan laskutustiedot varauksen yhteydessä. Hoito on mahdollista maksaa myös erinäisillä maksusitoumuksilla.
Varauksen siirtäminen
Netissä tehdyn ajanvarauksen voi siirtää itse varausvahvistuksen mukana tulleen linkin kautta. Aika voidaan siirtää myös puhelimitse.
Hoitoon tuleminen
Ethän saavu hoitolaan liian aikaisin, sillä hoitolassa ei ole erillistä odotustilaa. Enkä välttämättä pääse avaamaan sinulle ovea mikäli edellinen hoito on kesken.
Tulethan hoitoon tuoksuttomana, jotta voidaan antaa kaikille mukava hoitokokemus.